måndag 7 november 2011

Vem är Jenny Maria Bergenstråle?

De som har lärt känna mig det senaste året kanske inte fått lära känna den personen på riktigt.
Så vem är den här tjejen?
Det kan jag förklara för er...

Jenny är egentligen en tjej som sprudlar av energi och skratt. En person som älskar livet och dess utmaningar. Jenny älskar att drömma. Hon ser ljust på livet och vill få ut det mesta av det.
En person som hellre ger än tar, älskar att överraska och göra människor glada.
Hon älskar att få mysa i soffan till en riktigt bra film och känner inget som helst behov av att ge sig ut och festa.
Jenny är jordnära och men samtidigt flyger hon på moln.
Hon tar vara på sina vänner och försöker ge dem det bästa möjliga av sig själv. Hon står fast vid sidan och stöttar de som behöver hennes hjälp, hennes råd och axel att luta sig mot.

Den här personen älskar jag och jag vet att jag kommer finna henne... Jag är redan på god väg.

Inga kommentarer: