fredag 11 november 2011

Varför

Var vaken på tok för länge inatt. Men bara för att jag egentligen inte hade tänkt att sova något alls. Jag ville få sitta i ett hörn med svag belysning och läsa ur boken som jag håller så kär. Men det blev inte riktigt enligt planerna. Något kom emellan och det slutade i att man fick sitta och fundera.
Olyckligtvis ramlade jag ner några steg mot botten igen. Det kändes enormt surt då jag tycker att jag kämpat bra med mig själv nu de senaste dagarna.
Det är väl bara att ta tag i det på nytt. Känns dock en aning jobbigt just idag men jag har sminkat mig för att få bättre känsla i kroppen och det är alltid något :)
Jag måste vidare nu för jag kommer inte klara av det annars. Vad är det för id'e att sitta här och bara få en massa himla skit upptryckt i ansiktet varje dag?
Jag blir bara frustrerad och arg. Jag börjar fundera och ställer samma frågor om och om igen...
Varför?
Vad spelar det för roll?
Saker är som de är nu, vad har allt för betydelse?
Varför vara arg?
Varför säga saker om de ändå inte menas?
Varför. Varför. Varför?

Inga kommentarer: