måndag 28 november 2011

Hit och dit

Det har varit en omtumlande helg med både skratt, gråt och ilska.
Sista tiden har varit bra tycker jag. Jag har mått oerhört bra och varit glad mesta dels.

Imorgon tar jag steget ut till soc. Vad tycker jag om det då??
Det är givetvis jobbigt som tusan då jag vet hur de jobbar och hur enormt sega de kan vara. Men samtidigt känns det bra att äntligen få komma sig dit för jag vet att det är dit jag måste. Tyvärr.
Vill nu bara att allt ska lösa sig i lägenhetsfrågan och jag vill bara få komma mig på plats.
Visst är jag rädd, skit skraj faktiskt över att bo själv. Men jag ska väl kunna klara av det också. Det kan nog bara vara bra för mig att få ett eget krypin och få ta hand om mig själv och mitt liv och vardag. Vad som händer sen får tiden utvisa.
Nu är jag i alla fall bara glad över att ha hittat tillbaka till mig själv. Det är så himla skönt att känna igen sig.

Imorgon ska jag förövrigt gå in och se om man kanske kan ta och ge sig en tidig julklapp i form av tatuering :)
Hade tänkt att göra barnens namn på underarmens insida... eller på vardera skulderblad. Vi får se vad det blir och om det blir. Jag är helspänd och hoppas :)

Nu ska jag ta och mysa ner mig lite framför tvn.

Ha det bra!

Inga kommentarer: