torsdag 3 november 2011

En resa

Jag vet att mina blogginlägg är ytterst deprimerande och jag har nästan aldrig något positivt att komma med.
Men jag kan lova er att om jag reser mig upp från askan då är jag starkare än någonsin.
Det finns personer som tror att de känner mig. Men vet ni vad... Den personen jag är idag är ingen riktig person. Det är en en levande död själ.
Den jag är som person egentligen är någon som är otroligt rar och kan inte ens skada en fluga. Det är en mjuk tjej med så mycket skratt och humor.
Hade jag kunnat få den chansen att visa dig, visa er vem jag är, då är jag lyckligt lottad!
Jag har berättat vem jag egentligen är och jag tror det finns åtminstone en person där ute som vet att jag kan. Jag är villig och beredd nu på att jobba., men jag vet att det kommer vara som en resa genom helvetet. Men jag måste och jag vill!!

Inga kommentarer: