söndag 12 februari 2012

Aktiv

Var ut och åkte lite skidor idag igen med Anna. Men idag höll vi oss i heden och skoterspåren. Det var tyngre att åka där och jag tror vi brände mer kalorier än vad Shapeup beräknade. Men vi åkte i varje fall 45 min. Tyckte att det var rätt lagomt, speciellt när vi var på skoterspåren. När vi åkt klart böt vi från pjäxor till skor och sedan en promenad på 27 min. Efteråt kände jag mig tillfreds. Var osäker på om jag alls skulle ge mig ut något idag när mitt knä gjorde så ont igår. Men det gick bra, ända tills vi hade åkt skidor idag. Det var bara för mig att bita ihop. Lite värk skulle inte få hindra mig!

Nu sitter jag här hemma i tystnaden och dricker en kopp kaffe. Funderar starkt på att snart hälsa John Blund välkommen.
Men först ska jag snabbt kika på datorn och se om det kommit några nya resor.

Sov gott!

Inga kommentarer: