söndag 12 februari 2012

Ont

Skidåkningen tog ut sin rätt och mitt knä gör ont. På senare tid har mitt högra knä börjat göra ont emellanåt. Jag har ingen aning om varför.

Tyvärr hann vi inte med att ha något litet spa idag jag och Anna. Tiden rusade iväg alltför fort och vi hann helt enkelt bara inte. Men hemmagjord pizza blev det i alla fall och det var sååå gott!
Åkte ut på krogen trots mitt onda knä. ( kunde ju inte svika tjejerna )
Hade kul och vi dansade mesta tiden. Men mitt knä ömmade mycket. :/ aj aj aj. Men jag bet ihop.
MEN... Jag biter inte ihop och låtsas som om vissa saker inte rör mig i ryggen. Hela tiden säger folk att man ska stå upp på sig själv och stå upp för vad man själv tror på. Det gjorde jag! Jag glömmer inte och förlåter så snabbt när det handlar om skitsnack. Kom igen någon annan gång! Jag tänker inte bara ta allt och sen "glömma". Så fungerar det inte. Det som har sagts känns helt enkelt som droppen. Jag tänker inte ta skit. Speciellt inte från en person som tror sig vara så mycket bättre än alla andra.
Skönt att få ventilera lite :)

Nu ska jag nanna kudden.
Sov gott!

Inga kommentarer: