tisdag 14 februari 2012

Alla Hjärtans Dag!

Det är verkligen trist och synd att jag inte får dela denna dag med Patrik. Men när han kommer hem imorgon får vi ta igen det som vi missade idag.
Han säger att han suttit och klurat på något och jag är så nyfiken på vad han kan ha hittat på. Fast egentligen spelar det ingen roll vad det än är så länge det är med han :)
Men samtidigt kan jag inte låta bli att fundera :)

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att träna. Körde 3 sessioner Kinect och därefter lite egna övningar. Oj så jag svettades efteråt. Men det är bra, då vet man att det tagit.

Satt ett tag med bloggen och försökte fixa ny design. Jag misslyckades tyvärr. Nu har jag i alla fall ett hum om vad jag vill ha så jag får vänta tills Patrik kan hjälpa mig imorgon.

Kom på att jag glömt väga och mäta mig idag... attans!
Jag får inte glömma att göra det imorgon då.

Ha en fortsatt trevlig dag!

Inga kommentarer: