torsdag 16 februari 2012

Torsdag

Hade jätte mysigt igår med Patrik :) han bjöd ut mig på Exotic i Luleå där vi åt gott och hade mysig. Var tänkt att vi skulle se bio efter vi hade ätit men så blev det inte. Det fanns inget som vi båda ville se... Vi får ta det någon annan gång istället. Men jag blev överraskad och mycket nöjd med Luleå resan :)

Idag har Jonathan varit här efter skolan. Han gillar verkligen att åka skridskor så man börjar undrar om han kanske skulle vilja spela hockey? Det är inte helt omöjligt :)
Var även till Patriks pappas grav och skottade bort en hel del snö, tände ljus och lade dit en fin sten med text. Det kändes bra!

Imorgon blir det att hämta svärmor på Kallax. Hon har varit till varmare breddgrader :) åker väl förbi Stadium outlet och kikar runt lite på storheden lite innan. Kanske hittar billiga hantlar någonstans om jag har tur :)

Om vädret tillåter, vill jag hemskt gärna åka med barnen till Pagla och kanske åka skridskor... Det hade varit kul!

Nä nu ska jag och Patrik se Puss in boots och sedan sova.

God natt!

Inga kommentarer: