söndag 5 februari 2012

I believe in angels


Har börjat titta på Sofias änglar nu och jag gråter till alla avsnitt som jag sett. Visst finns det änglar och de visar sig när man behöver dem som mest. Jag blir så berörd.

Har haft halsont i några dagar nu och har därför inte tränat något men ska försöka ta mig i kragen ikväll. Jag tror absolut att man kan behöva vila kroppen emellanåt och kanske hoppa över en dag. Men nu känner jag att jag måste röra på mig. Det är som om jag inte kan slappna av riktigt när jag vet att det gått någon dag sen sist gången som man tränade. Även om jag inte kör ett stenhårt pass så kan jag åtminstone köra lite lätt för att hålla kroppen igång.

Än så länge har jag inte fått i mig mer än kaffe. Jag skulle verkligen behöva vänja kroppen vid att ta in 5 måltider om dagen. Då skulle kroppen må mycket bättre och jag tror även att jag skulle minska i vikt en aning snabbare.
Jag får ta tag i det...

Ha en fortsatt bra söndag!

Inga kommentarer: