onsdag 15 februari 2012

Patrik!


Patrik har kommit hem!!
Det var ett ovanligt bemötande denna gång han fick nämligen ögonbindel på sig. :) Han verkade lite orolig. He he
Se så fina hörlurar jag fick av honom. Nu kan jag njuta av musiken i min iPhone istället för att bara tycka att de skaver och gör i ont i öronen.
Han har redan fått sin present av mig och han verkade nöjd och belåten.

Han har något mer i kikaren men vad det är får jag inte veta förrän om 20 min när vi ska åka iväg. Jag har mina aningar om vad det kan vara men jag är inte helt 100 på vad. Men snart får jag vet :)

Vägde mig imorse och jag måste då säga att de biskvier jag har tryckt i mig VERKLIGEN har tagit ut sin rätt... Jag har endast minskat 0,4 kg i vikt. Jag är besviken på mig själv men har även lärt mig en läxa.
"Ha aldrig godsaker hemma när du är ensam".

Ikväll ska jag bara njuta av att Patrik har kommit hem igen och då lägger jag träningen åt sidan.
Kan väl tillägga att jag tränade en liten stund tidigare idag men mitt knä orkade inte riktigt med så det blev en alldeles för kort stund för att ens räkna med.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer: