lördag 11 februari 2012

Tra la la...

Yuna åkte strax efter 17 till sin pappa och kvar blev jag, ensam. Slog på musik, låste ytterdörren och tig mig en lång dusch. Skönt var det!
Därefter var det bara att skynda sig för att hinna bli klar tills Anna skulle hämta upp mig.
Vi åkte först till Dollarstore och köpta nya köksgardiner därefter for vi till Coop och handlade lite och sedan ut till heden för lite käk.
Åt pasta carbonara... Mums!
Iväg igen strax innan 21 för att bowla. Gick en bra början men gick inte alltför bra trots det. Mestadels var det bara spärrar och det ger inga bättre poäng tyvärr. Men roligt hade jag och Ann också får jag hoppas.
Ut till heden sen igen för att göra biskvier. Trodde inte att det skulle ta så lång tid som det faktiskt gjorde. Men nu är vi i alla fall klara och jag har tryckt i mig 2 stycken. Aj aj... Men det tränar jag bort imorgon när vi ska ge oss ut i skidspåret :) härligt härligt!
Nä nu ska jag väl snart åka hem och sova.
Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: