tisdag 28 februari 2012

Tisdag

Längtar innerligt tills jag fått längre hår igen. Jag kan lugnt säga att det är alltid mycket lättare med långt hår än kort. Med kort hår måste man ständigt fixa det med hårspray eller vax. Man har heller inte alltid ork eller tid till att sitta med det. Då är det så mycket lättare att bara kasta upp håret i en svans.

Igår tog jag mig själv i kragen och gick ut på en promenad som blev 5 km lång. Det var skönt vill jag lova! Variation är alltid nyttigt och jag känner mig en aning less på att endast stå och köra Kinect även om det är bra.
Funderar på om jag ska ta och gå en sväng till mamma, surra en stund och sedan gå hem igen och träna framför Kinect. Det borde bli rätt bra. Hoppas bara att motivationen håller i sig.

Nu ska jag dricka lite mer kaffe och sedan bege mig.

Inga kommentarer: