torsdag 23 februari 2012

Veckan

Idag åkte Patrik igen... Suck! Aldrig kul!
Men jag har lyckats hålla mig sysselsatt ändå med det som alltid görs när han åker... Jag har alltså påbörjat veckans städning och tvätt. Det är så enkelt att göra allt sådant när katten är borta :)
Dessutom får man bara mer tid för varandra när han väl kommit hem.

Jag har inga planer alls för vad jag ska göra mer än att städa, tvätta och träna. Vi får se om Anna känner sig pigg och alert för att åka skidor :)
Hade tänkt låta Jonathan få följa med i sådana fall. Det kan vara kul för honom.

Jag och Patrik har inte kommit längre i vårt sökande efter solresa... Det finns alltför mycket sidor att kolla och jämföra på. Det som är konstigt tycker jag är att det för det mesta är billigare att åka på en 2-veckors semester... Det är ju verkligen guld med tanke på att jag helst åker bort i 2 veckor så man hinner med allt som man vill. Men frågan är om man kan åka bort så länge? Det hade varit underbart!

Ska jobba på mitt CV också kom jag på och mitt personliga brev... Måste göra det nu annars blir det aldrig gjort.
Har bara så svårt för var man ska börja. Jag tycker det är jätte jobbigt!
Nåja... Det ska i alla fall göras.

Snart Big Brother...

See ya!

Inga kommentarer: