onsdag 29 juli 2009

Ärenden och annat

Sitter hos mamii nu efter att ha gjort ärenden på banken och posten.
Skönt att ha fått det gjort nu efter några dagars grubblande ;)
David, barnen, Sandra och Westman är och badar nu, jag kände inte för att bada idag, så då har jag gjort annan nytta istället.

Imorgon åker David, Taavo, Mats och Westman till Arjeplog för att övernatta och fiska, det känns inget vidare.
Inte bara med tanke på vad som kunde ha hänt sist gången David var, men oxå för att jag vill ha honom hos mig. *buhu*
Dom skla i alla fall inte åka med båt, så det är ju bra.

Vad ska man själv då hitta på?
Ge förslag :)

Jonathan fyller 5 år på lördag, det ska bli kul.
Älskar att få göra iordning redan kvällen innan, så att allt är klart då han vaknar.
Ballonger opch serpentiner överallt och man kan koppla av innan gästerna anländer :)
Vet bara inte vad man ska ge honom.
Jag vet att han gillar bilar, eller älskar mest av allt, men det känns inte som om jag vill ge honom det då han förmodligen kommer få det från annat håll.
Pengar är alltid bra, att sätta in en slant på hans sparkonto.
Nu kanske det inte är kul, men då han har blivit 20 år eller så, då kommer han tacka oss. :)
Man får försöka tänka på det oxå.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe..
Smell ya later


Inga kommentarer: