lördag 18 juli 2009

Myyyysiiiit!

Tar mig en paus från att ha vikt tvätt och omplacerat Yunas kläder till en byrå.
Hon har så mycket kläder att det är sanslöst.
Det är då tur att man sluppit betala för dessa i alla fall. :)

Sitter nu och pumpar musik och tar en kopp kaffe innan jag återgår.

Har blivit utbjuden till Sävast ikväll för att grilla med Sandra och Westman.
Det ska bli grymt mysigt :)
Dock kunde vädret ha fått vara bättre.
Hatar dessa blåsiga dagar utan sol :(

Har så grymt mycket planer nu och jag hoppas på att få kunna uppfylla dessa.
Jag vill inte avslöja något om dt nu inte skulle bli av, men OM det blir, så berättar jag :)

Jag pratade med David om att vi kanske skulle ta och tatuera oss då man får bättre ekonomi, vet precis var jag vill ha min, men vad vet jag ännu inte.
Jag ska sitta och googla runt lite och sedan lägga upp någon som jag skulle kunna tänka mig.

Nu återgår jag till mitt.

Later...

Inga kommentarer: