torsdag 16 juli 2009

Got nothing to do...

Har nästan blivit färdig med uppgift 4 i engelskan och ska därefter börja smått med sista.
Jag är snart klar med engelska A och det känns huuuur skönt som helst.
Därefter påbörjar jag Människan socialt och kulturellt, det ska bli intressant.
Den 5/8 ringer jag tillbaka till skolan för att direkt få besked av Ziba om OP.
Att vänta är något som jag hatar, jag vill att saker och ting ska ske direkt.
Jag hoppas i varje fall att jag kommer in till hösten, vad annars ska jag göra? Visserligen kan jag studera mer på distans, men det känns som om jag först och främst vill ta in en hel kurs.

Idag ska jag börja med att gå prommis och ta tag i min vikt.
Jag vet att jag nämnt detta ett ex antal gånger, jag har även hållt igång med min kur, men det har inte blivit fullt så seriöst som jag vet att jag kan.
Nu är det andra bullar som gäller.
Är hyfsat less på att inte kunna ha några som helst kläder.

Sandra kommer nog snart hem från Umeå, och jag hoppas att det då blir av att åka till Ritsem.
Men jag vet inte alls när det skulle kunna bli av.
David åker med Stefan och Mattias till fjällen den 22-24, då kan vi i alla fall ändå inte åka.
Taavo kommer nog den 24 eller 25.e.
Jag vill verkligen åka... :)


Inga kommentarer: