tisdag 14 juli 2009

Jag har mycket tankar om så mycket

Har suttit i soffan och sett på Plastikkirurgen 90210, mycket bra :)
Det började komma tankar om allt möjligt, farfar, hus, bröllop, skola, jobb... you name it.
Jag är så himla sugen på att få studera så mycket framöver även om det är barnmorska som jag vill bli.
Jag vill ha så mycket i mitt bagage som jag även kan ha stor nytta av i framtiden.
Att få fotografera på min fritid vore ju underbart, därför vill jag gärna läsa Digitalt foto och få så mycket information och kunskap som möjligt.
Även om jag själv tror på självlärning så kan det vara bra med en grund ;)
För något år sen hade jag aldrig kunnat föreställa mig att jag skulle sitta vid skolbänken igen och vilja studera. nu är det som jag verkligen vill.
Att bara plugga, plugga plugga tills jag nått mitt slutliga mål.
Det enda som känns surt är att behöva betala igen studielånen... men det är något som jag får ta för att få kunna jobba med det som jag vill.

Jag har suttit många gånger och tittat på brudklänningar, och jag har ärligt talat tänkt att beställa den så snart vi får pengar över.
Kostnaden för denna klänning är mycket bra pris.
När jag hör tjejer prata om brudklänningen, pratar de alltid om typ 5000-10000 kr... What??!
Nej nej... här är det billigt och snyggt! :)

På måndag ska jag på ett möte som jag sett framemot länge nu, jag hoppas på ett leende då jag kommer mig därifrån.
*jag hoppas, hoppas, hoppas*

Nu har jag inget mer för dagen...
Smell ya tomorrow.

Inga kommentarer: