söndag 12 juli 2009

Fullt ös...

Har just satt mig ned efter att ha haft fullt hus.
Stefan, Natalie och Casper kom hit vid 16.00 tiden, därefter kom 3 av Jonathans kompisar förbi.
Tog mig an och ritade med 5 av de.
Dock hade inte alla ro till att rita.
Snabbt återgick det till att 3 av de stannade kvar vid bordet och de andra ruschade runt.
Jag är glad att Jonathan tycker det är så roligt att ta hem kompisar och att han även kan gå förbi till dem, det är så kul att se honom så lyrisk som han faktiskt blir :D

Var på marknaden idag med David och barnen.
Hittade en jacka till Yuna som hon älskade att få ta på sig.
Träffade kusin Karro med sin mamma, det är för sällan man träffas och det tycker jag är synd.
Visserligen bor hon inte kvar i Boden, men de gånger hon kommer upp borde man ta sig i kragen och hitta på något.
Hatar att glida ifrån släkten så pass som man faktiskt gör.
Men jag är ingen människa som är bra med att kontakta folk. :S

Har totalt glömt att lägga upp bilder från då vi var på Medeltids dagen, har nog inte ens nämnt det.
Hyfsat kul var det faktiskt.
Jag, David och barnen åkte dit med Stefan, Linda och deras barn, i Luleå.
Dom visade upp saker som användes på Medeltiden och hade även klätt upp sig till att se ut som de gjorde då.
Barnen fick gå något som kallades för Sagostigen, där fick barnen själv vara med i en "saga" och hjälpa till med det som behövdes, de belönades med en "guldklimp" i slutet. Hehe.
Ska hur som helst lägga upp bilder, dock inte ikväll, David ska spela med Stefan strax.

Nu har jag fått uppdatera, har varit lite slö senaste tiden, det blir skärpning.

Inga kommentarer: