torsdag 30 juli 2009

Himla skit!

Skulle förnya min blogg med nytt utseénde, tror ni inte då att allt blev bara bajs då.
Hmm... Jag blir så less på att försöka fixa det att jag funderar på att ta hjälp av någn som kan det.
Nu har det mesta av det jag hade lagt till, försvunnit. :(

Är lite less också på folk som kan helt och hållet kan sluta höra av sig, bete sig som ett himla arsle mot nära vänner, allt för en tjej.
Sen tror dom ( han ), att han kan komma tillbaka och tro att allt är glömt och förlåtet.
Himla vad sne jag är.
Jag hade inte tänkt att förlåta det första jag gör, och en friend request på facebook duger verkligen inte.
Någon måtta får det väl ändå vara!!

Slappar nu med Sandra och hör Bad boys i högtalarna...sooooft!

Imorgon ska jag kl. 9.00 göra mitt engelska slutprov och har idag fått min assignment 5 tillbaka med VG :)
Jag är väldigt nöjd över min prestation även om det inte blivit MVG på alla.

Nu över till annat.

Inga kommentarer: