fredag 17 juli 2009

Sista tiden....

Har det känts som om allt bara blir bättre och bättre.
Det hela började då vi kom oss till Gällivare och blev så väl omhändertagna av Mia, jag fick pröva på att jobba i hennes butik, vi fick oss förlovningsringar och allt var så himla bra.
När vi kom oss hem var det som om man hade fått en ny start på livet, som om man hade fått sig en helt ny framtid bara av att ha varit där.
Konstigt, men så kändes det.
Det var som om saker och ting bara kunde bli bättre.
Kanske är det så att David snart får sig ett jobb?
Det är det enda som håller oss tillbaka nu, att David inte ens fått något vikariat.
Det är helt sjukt att så många människor lider av lågkonjunkturen.
Vi vet hur det känns att få vända på kronorna och försöka att få det till att gå ihop.
Men nu vill jag inte prata om de dåliga tider som vi just nu lever i, det får man ta helt enkelt, finns inte så mycket annat att göra.

Det är ett himla trist väder och jag börjar fundera på om det alls kommer att komma några fler fina dagar innan hösten är här igen.
Verkligen trist.
Då man väl fått sig lite färg, då slutar solen att komma.
Man får kanske ta och skrapa ihop till att sola på solarium?

Tvättar för fullt nu och kanske umgås med Malin sen.
Är grymt sugen på en fest, eller åtminstone en öl... Undrar när Malin kan ta en festis med mig...

Nu ska jag fixa lite här...
Smell ya

Inga kommentarer: