söndag 19 juli 2009

Sommar och sol...

Igår var vi ut till Sävast på middag, grillat :) mmm vad gott!
Det var jätte trevligt och mysigt.
Tur att vädret vände och blev bättre, med strålande varm sol.
Efter maten drog vi hem till oss, lade ungarna och hade en kväll hemma med lite alkohol.
Det var endast jag, David, Sandra, Westman och Tommy.
Det hade inte behövt att komma fler, men hade ändå varit kul.
Men vi hade det jätte trevligt ändå och skrattade en hel del åt "pigstyle", det är sjukt hur mycket David kan krydda till allt. Hahaha.

Imorse var jag hyfsat seg och hade en sådan huvudvärk, inte av alkoholen från igår, men spänning i huvudet. Shit... Det var inget vidare.

Åkte till Stefan och Linda kl 14 och gratulerade gammgubben på 29 årsdagen som var den 15 Juli.
Mycket god fika och uppskattande mycket kaffe :)
Kaffe är alltid bra. *tumme upp*

David och Westman åkte för att fiska och jag tog barnen med mig till mamma, där jag solade lite och barnen badade på för fullt i poolen.

Kom nyligen hem och väntar på att Sandra och Westman ska komma så vi kan se The hangover.
Skicka in assignment 4 sen..

Ha en bra söndags kväll.

Inga kommentarer: