torsdag 30 juli 2009

Sandra gästbloggar ;)


Hello boys & girls ;)

Westman hade minsann lämnat en smirnoff här och den tog fort slut.

Girls gone wild = jag & jenny ;) hahaha

jag o jenny har alltså girls night medans grabbarna är ute och flänger ( dvs gör något så tråkigt som fiskar och dricker öl) Kommer tillbax imorgon så då är det slut på deras ungkarls liv! hahahah
Jag och sötaste david på bild. inte illa!
Jenny säger att jag har en alldeless egen Stiffmaister, jag tror hon har RÄTT! ;)

sandra säger:

-Ohh, nipples!

Jenny säger:

- Hahahahaha!

Sandra:- Mmmm (nynnar musiken)

Jenny: -stön

Jenny: -Oh herregu, hur ids du?? Nej lägg av! man kommer inte våga säga ett skit!

Sandra: skrattar högt ;) hahha

Jenny: gör det igen, hörde inget?

Jenny: hihihi


ahja, jag och yuna dansade arlset av oss tidigare idag. Svetten typ rann och vi avrundade det hela med lite luftgitarr! haha ni skulle sett henne! Hon var riktigt grym och när hon sjöng med lät det precis som att hon hade lärt sig texten utan och innan...

Mormor fick sig ett gott skratt :)

Nu ska jag o Penny myyysaaaa :D

Checka min blogg på: http://www.sandrabergenstraahle.blogg.se/

MEN det är helt waste of time att försöka ragga upp mig genom bloggen och/eller komma med hotelser m.m. Bara så ni vet!

So long suckers!
















Anpassad sökning

Inga kommentarer: