lördag 23 april 2011

LöRdAg



Igår var en lugn hemmakväll med barnen. Vi myste och hade det bara bra. Känns bra att få vara hemma med dem och bara ta hand om varandra, känna varandras sällskap. :)

När de hade gått och lagt sig så satt jag och spelade musik, blippade runt lite på tv:n och kände bara lugnet. Det behöver man efter att ha haft två yrväder runt sig :)

Men att de har så mycket energi ser jag bara positivt på. De visar att de är friska och krya.


Ikväll hoppas jag på att det blir utgång i gott sällskap. Det har varit lite veligt i den frågan, men lutar åt att det blir av. :)


Ser framemot morgonkvällen och vill bara att tiden ska gå fort fram.... Men det är ju då tiden ska börja gå så enormt sakta...!!!


Nu ska jag ta och börja göra middagen till barnen och sen ska jag nog börja göra mig iordning.

Inga kommentarer: