tisdag 19 april 2011

SuNsHiNe

"Horrible story..."




Måndag var en väldigt slö dag. I och för sig så var det pga att jag hade mina skor hos Lisa D och endast ett par pumps att använda. Därför blev det att vara inne hela långa dagen. :(

Fick låna ett par skor av Tommys flickvän lite senare på eftermiddagen och jag kunde i alla fall ta mig ut till Dollarstore och Coop.

Satt med Patrik M och såg förra veckans avsnitt av Total Blackout. Gud så kul program! Måste ta en titt av veckans också :) Hoppas att man får sig lika mycket skratt då.


Senare, under natten, såg vi även på I spit on your grave. En stark film om en tjej som blir brutalt våldtagen och förnedrad av fem stycken män och som hon sedan får hämnas på.

Jag blev så tagen att jag blundade under de brutala scenerna, grät och gick ifrån. Är så känslomässig så det finns inte. Det som jag kände att jag kunde och ville se, var hämnden. Den som är så ljuv. Skulle gärna pinat männen ännu mer, känner jag. Men hon gjorde ett bra jobb ändå.


Var förbi till Tommy och Anna också och träffade kusinen Henrik som skulle vara i stan över natten. Satt och såg Big Brother där och pratade en massa. Det är som kul att träffa Henrik på "hemmaplan", man får prata om lite andra saker än man annars gör när vi ses i Svartlå.


Saknar mina underbara barn en massa, men jag vet att jag snart får träffa dom. Pratar ändå med dom på telefonen, så det känns i alla fall bra. :)


Måste försöka hitta en lägenhet känner jag, men det är inte fullt lika lätt som man vill att det ska vara. Skulle även behöva titta lite efter något jobb...

Jag får ta tag i de bitarna imorgon.


Idag har det blivit fika på stan i trevligt sällskap :) och jag ska även ta och beställa mig en ny telefon, har jag nu äntligen beslutat mig för :)


Nu ska jag ta och se på Vem vet mest med Patrik M.


Ha det bra!


Inga kommentarer: