måndag 11 april 2011

Sons Of Anarchy

"A man in his early 30s struggles to find a balance in his life between being a new dad and his involvement in a motorcycle gang."
Satt och såg Sons Of Anarchy igår, första säsongen. Har inte varit så flitig att se denna, men nu börjar jag komma igång. :) Den är mycket bra vad jag kan säga av det lilla jag sett. Blir spännande att följa den serien i fortsättningen. Inte heller gör det något om Jax Teller är snygg ;) Jobbiga dagar har gått och det har flugit känslor här hemma från höger till vänster. Det har varit enormt jobbigt och svårt. Men detta ärinte något som jag känner att jag vill nämna så mycket här. Jag kommer att ta detta med mina närmsta istället. I helgen blir det dubbelt upp... vi firar 50 år! Lisa och jag ska fira våra födelsedagar ihop medans hon fortfarande är hemma i sverige. Troligtvis blir det väl mat, bowling och lite spel. Det är vad jag tror i alla fall. Ska försöka möta upp henne för en fika och planera lite. Måste hinna boka bowlingbana om vi ska köra några serier där :) Ser framemot det då en fest inte misslyckas med Lisa. En kort och snabb uppdatering från mig.

Inga kommentarer: