torsdag 7 april 2011

Pain 4 you

"Sometimes it hurts...."



Har suttit och lyssnat på lite musik och fann då Adele med låten Someone like you. Grym röst har hon och låten är inte dålig heller.


Fick mig att tänka på personer som jag saknar och som jag skulle vilja få ha nära mig. Men det är svårt när det är som det är.


Fick ett känslomässigt sammanbrott och det sprutade tårar. Kände hur det krampade i bröstet på mig. Nästan så att man inte kan andas till slut. Känslan av att man saknar så enormt är en av de jobbigaste som finns. I alla fall för mig.


Jag önskar man kunde teleportera sig vissa gånger, eller ta de man vill ha nära, till sig. Så att känslan av saknad får stillas, om än för en stund. Men att känna sådan smärta som vid saknad och att faktiskt få ur sig lite känslor och tårar, kan kännas bra. Vi behöver få ur oss allt det som rör sig i våra huvuden och hjärtan.


Vad vore vi utan alla dessa känslor som bubblar?


Igår var en mycket bra dag! Oerhört bra dessutom. Fick avsluta den på ett mycket behagligt sätt också. Man känner tillfreds. Och i hjärtat blev det fyllt av värme, välbehag och lugn.


Nu kaffe kaffe!!

Inga kommentarer: