fredag 1 april 2011

Uppbyggnad av en mans hjärna

"Och här kan vi då se en bild av mannens hjärna och hur de tänker..."

Hahaha! Ganska kul bild som i och för sig säger oss rätt mycket om männen och att den stämmer ganska bra! Nu är jag dock ingen man, men vi alla vet ju vad som försigår där uppe om det inte försigår där nere *pekar neråt*

Skämt och sido. Män är bra, vissa män. Det finns även enorma svin som ger sig på sina kvinnor och barn. Utnyttjar, slår och våldtar... Usch! Hemska tanke... *mota bort, mota bort*


Idag har varit en bra dag! Dock började den inte så lyckat då 8.13 bussen aldrig kom. Jag och Jonathan stod och väntade till 8.45, då nästa kom.

Det har varit ganska lugnt men också en del tempo. Vilket inte skadar då man vill hinna med så mycket som möjligt. Det känns bra med lite fart och fläkt oftast, men kan även köra lugnt någon gång... Både och är bra men på olika sätt. Beror väl på vilket humör man är på.

Nu när jag har börjat få sömn, sakta men säkert, då känner jag att livet är underbart. Jag älskar! Men ännu finns det massor av saker som tynger, även om jag inte beklagar mig lika mycket. Det känns som om jag kan behöva skriva och prata om något annat ett tag. Hur kul är det att bara höra hur mycket skit som jag bär på¨?

Det är väl i och för sig kul för de som vill ha något att prata om på sin fika ute... I don´t give a shit! Prata på... det är jag som vet fakta, det är jag som känner det jag gör och ingen kan någonsin känna allt mitt. Inte ens förstå.


Suckar... Så var det sagt!


En öl som jag suger på... :D En svamlig konversation mellan mig och min kusin på facebook... haha. Han är rolig han. :)


Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: