fredag 22 april 2011

TiMe PaSs Us By



Det tog mig ett tag att förstå att det faktiskt är påsk nu. Jag förstår inte riktigt var förra året försvann och att början på detta har fortskridit så som det gjort. Tiden och vår syn på tiden är minsann underlig. Vi kan tycka att tiden går alltför långsamt när vi har tråkigt och den springer iväg när vi har som roligast.

Nu har ju kanske inte detta år börjat så bra för mig, men det artar sig.


Igår beställde jag mig äntligen en Apple iPhone 4 :) YEY!! Känner mig som ett barn som inväntar tomten. Jag är en riktig tekniknörd som älskar nya telefoner, kameror, datorer... you name it! Älskar att sitta och blippa mig fram till lösningar, så länge som det går vägen dvs :P

Något riktigt tålamod har jag inte.

Det ska bli kul att få den i alla fall.


Igår pratade jag med en trevlig person som också var en aning full... men det var trevligt i alla fall. Är det alltid! Vi kan prata i timmar om allt och egentligen inget. Vi är båda lika knäppa. :D


Idag har jag varit och städat hemma hos Patrik M då jag inte hann med det innan jag skulle iväg. Så det var bara att pallra sig dit och få någon ordning. Nu är det rent och snyggt tills han återvänder från Riksgränsen. Då får vi se om det är Godkänt eller inte. Är det inte Godkänt så ger jag han smisk :P


I övrigt har det väl inte hänt så mycket mer än så...

Eller ja, jag kan ju nämna lite smått flyktigt att jag fått höra fina saker, så fina att det fått mig att fälla någon tår :)


Inga kommentarer: