torsdag 14 april 2011

NeW HaIrCuT


"Lite förnyelse är aldrig fel..."

På begäran får ni ta del av min nya frisyr... :)
Malin tog saxen och klippte till mig. Hade dock tänkt att ha det lite längre men det här blev bra det med. Jag klagar inte alls. Nu är det dock bara färgning kvar. Skulle även behöva köpa mig lite nya kläder, men kan inte bestämma mig för vilken sida jag ska göra beställningen. :S
Hur svårt ska det egentligen vara??
Tydligen väldigt svårt!
Men det är ju så att vissa sidor har bra basutbud, medan andra har bättre med snygga kläder till fest.
Suck och stön be en bön!

Har varit förbi till broder tuck och sett Big Brother med Anna och bara pratat en massa skit :P

Har bestämt att gå med henne till hundcafeét imorgon också för en kaffe. Har aldrig varit där så det kan bli intressant att se hur det ser ut där. Jonathan brukar gå dit med sin farmor på måndagarna när hon är hundvakt. Det tycker jag låter mysigt. :) Jonathan tycker i alla fall att det är roligt och att det är något speciellt som bara han gör med sin farmor.

Nu ska jag ta och avrunda för ikväll.

Sov gott och vakna torrt!

Inga kommentarer: