söndag 6 juni 2010

4/6 Middag på FarEast med uskor!!

Hade en underbar kväll ut med 15 andra uskor i Fredags. Vi åt, pratade och hade en väldigt rolig kväll. Jag tror alla känner som jag. Det var inget gorm, inga sura miner... allt var så bra, hela kvällen. Nu vill jag dock inte lägga ut fler bilder än denna på mig själv. Jag vet inte om folket accepterar att de läggs ut här. Så jag väntar in det eller så får jag helt enkelt ha dem för mig själv på datorn. Jag själv struntar i om det skulle komma upp bilder på mig där jag ser ut som en häxa... man får helt enkelt inse att man inte alltid kan bli bra på kort ;)



Denna dikt gjorde jag till Linda M då hon gifte sig... Nu är det svårt att se vad som är skrivet, men så här står det;
Linda och Johan
Marriage unites two people
Makes living exciting
Together you´ll face life
With love and trust
You took your vows
And promised a lifetime togehter
To love, respect and be faithful
The power of your love will be stronger and shine
through any darkness
I wish you all the best in life! /Jenny
Bilden stal jag av henne dock :)
Även om det inte var mycket, så tror jag ändp att ord betyder mer än ting. Att man visar arr man älskar en person och vill den det bästa. Jag tror att deras kärlek kommer att leva föralltid och även efter detta liv.
Nu ska jag gå till min målning.
Ha en bra söndag!

Inga kommentarer: