fredag 18 juni 2010

I get it

Tråkigt att folk inte vill visa sig... men men, man kan ju inte begära allt. Men jag vet om några av er... var bara nyfiken på antalet människor :)

Nu då? Jo, jag pluggar på för fullt i sommar. Jag vet inte ännu vad jag vill jobba med, anser mig själv ha några egenskaper som jag tror skulle passa mig bra i arbetslivet, men jag vet ännu inte vilken väg jag ska ta. Man har alla de möjligheter som finns, men också saker som kan begränsa en. Även om jag nu tycker att jag själv har höjt mig så enormt i skyarna så känner jag mig ännu en aning tillbakahållen. Jag vet med mig om att jag måste ta det där stora steget, men det är inte lätt. :S
Men jag ska inte göra mig själv besviken, jag ska nog klara av det också.

Idag har jag inte mått så bra... vet inte vad det handlar om. Var inte sjuk med feber och grejer... men var enormt slö i själen och i kroppen. Mamma tyckte jag skulle kolla upp min struma. Btw, så tycker jag känna en liten knöl på halsen. Men jag avvaktar och ser om den växer. Kan ändå inte göra något åt den om inte den tränger för luftvägarna. Vi får se vad som visas i framtiden. Dock gick förra knölen upp fort under kort tid. Så vi får se. Är en aning svullen nu, men det kan också vara förkylning på G.

Jag lever och mår mycket väl i alla fall. Har haft händerna fulla med att kolla upp det viktiga till dagen D i Juli 2011 :)
Jag älskar att planera och att få ha det som VI vill.
Nu måste jag se till att Sandra och Malin hittar sig klänningar i färgen lila :) I love that color ;) Dessutom är dom ursnygg i lila, vilket gör saken ännu bättre. Men jag ska skina på min dag och de ska inte få ha SKRIK lila därav. ^^
Just nu har jag väl koll på blombågen, tält med möbler och porslin inräknat, färger, ring, klänning. David får välja sin smoking själv :) Maten överlåter jag till att Lisbeth får komma med förslag till vad hon kan ordna med, och vad som är rimligt i pris till ca 40 - 50 pers. Låter som många personer, men om man ser på hur många barn det också är, så... räknar inte med att vissa kommer att komma. Det gör jag aldrig. Så är det jämnt. Bjuda kommer jag, men jag räknar inte med dem.

Jag vet inte varför det pirrar så mycket i magen då jag tänker på morgondagen...fredag dvs. Jag har haft sådan glad känsla i kroppen då jag tänkt på att det snart är fredag. Vi har inget planerat överhuvudtaget så jag vet inte alls vad som kommer att hända. Kanske är det just därför, att jag inte vet vad för äventyr som kommer :)

Nåja... vi får se vad dagen kommer att bjuda på.

Nu ska jag ta min Ps. I love you pocket bok och läsa ett eller flera kapitel.. :) jag har så lätt för att fastna då jag väl läser :)

Inga kommentarer: