tisdag 15 juni 2010

Här kommer några bilder från studenten :)

Har idag sovit ganska länge. Det var skönt, men hade ändå behövt göra en del under min lediga tid. Men men... imorgon får jag göra det då istället.

Har suttit en stund och kollat partytält, möbler, porslin, ljudanläggning och allt vad det nu är, inför mitt och Davids kommande bröllop. 23 Juli 2011 som sagt...
Vet att det är minst två personer som bjudit in sig själva, men med all självklarhet. De skulle ändå ha varit bjudna. Lisa D och Linda G pratar jag då om.
Jag önskar att jag hade kunnat bjuda alla de personer från klassen som jag älskar, men jag vet inte ännu hur många det är på bjudningslistan... tror det är 35 stycken som är från släkten. Men kan ha misstagit mig. Gjorde listan för 1 år sedan nämligen.
Som planeringen ser ut nu, med att endast ha kikat i all hast, då kan vi räkna med att själva klädsel, ring, partytält och dess tillbehör, går på ca 40.000 kr. Det är pengar, mycket pengar. Men jag har räknat med att endast gifta mig en gång, och då är det ingen summa. Men jag kommer att få mycket hjälp med mat och sådant, så det blir billigare. Och billigare blir det då vi endast vill att gästerna betalar sina kuvert. Så ca 40.000 kr kommer då allt sluta på. Men det är också en ungefärlig summa som också snabbt kan ändras.

Nu ska jag göra mig klar för kalas.












Inga kommentarer: