måndag 14 juni 2010

Sweet life!

Det känns som om det var hundra år sedan jag skrev sist... har haft mycket att göra vid student och allt det som hör till. Det har druckits öl och vin och varit firande av högsta grad. David borde vara lite less, men han missunnar aldrig. Jag har haft väldigt trevligt och jag är så stolt över mig själv. Allt som jag har gjort under året som har varit. Och alla vänner som jag fått och som har kommit till att betyda mycket för mig. Jag är himla glad!

I Torsdags så hade vi sammankomst på skolan och hade fika med lärarna. Det var väldigt fint, men ångesten började då också att trycka på. Jag visste att det nu var dax att skiljas åt från den vardagen man hade varit van vid. Men jag tyckte om att få vara tillsammans, allihop, en sista gång. Om än jag hoppas på att kunna umgås med vissa av dem även nu efteråt.
På kvällen drog jag mig till Linda G, där vi skulle ha vinkväll. Det blev jag, Linda G, Sara I, Sara P, Sandra T, Marika J, Linnea C. Mycket trevligt! Om än jag och Linda G blev nådigt fulla ;P

Fredagen ägnade jag mig åt att vara bakis och tänkte att jag nu inte skulle dricka förrän Boden Alive... hmm. På lördag var jag då bjuden på en annan fest. Och jag åkte... om än det blev en impuls grej mest. Men jag hade då kul :) Dock hade jag kunnat skippa farmen. Känns som om ute ställena är överskattade. Man har roligare hemma, och där får man bestämma de som man vill ha där :)

Igår mådde jag faktiskt bra... lite seg bara, men annars bra :)

Glömde säga att vi hade studentfirande på fredagen också... på min bakis dag. Klockan 10.00 började det och jag hann precis bara vakna så blev det en snabb rök och sedan kasta på sig kläder och hatt. Usch vad jag måste ha luktat bakfylla. Kanske inge vidare poppis.

Idag har socialpsykiatrin dragit igång, men jag vänar till morgondaga en på att göra inlämningarna klara. Då är jag barnledig och har all tid i världen :) Nice!

Nu ska jag ta och klura på någon middag.

Inga kommentarer: