lördag 19 juni 2010

Tiden springer iväg

Tänk att denna bild är från då jag var ca 14 år... det är 10 år sedan. Jag vet inte om jag tycks ha förändrats något. Men det har jag nog, på många sätt.
Men det är så sjukt hut tiden bara kan springa ifrån en.
Man har hunnit med att möta på så mycket som antingen har gjort en starkare, ännu svagare eller bara förstörd. Man har hunnit med om att träffa många nya människor, eller säga upp bekantskap, eller bara glidit ifrån vissa. Andra ligger närmare om hjärtat och man vet att man alltid kommer ha viss kontakt.
Se bara på mig och Lisa D... Vi blev bästa vänner vid 9 års ålder, sedan dess har vi alltid haft kontakt. Om än det inte är varje månad eller så, men vi vet var vi har varandra. Det är en enorm trygghet vill jag lova. Men jagtror att vissa vet med sig om hur familje liv kan vara... det har sina tidsramar. :)

Nåväl... kom bara att tänka på denna bild... och hur länge sedan den togs.

Inga kommentarer: