söndag 27 juni 2010

Hemma igen

Har idag kommit hem från våran lilla semester :)
Underbart har det varit att få åka bort ett tag från vardagen, se nytt ställe och bara vara.

Vi har inte alls haft planer på att göra något speciellt under resan, mest bara låta saker och ting ske på det viset som det gör.
Självklart hade vi planer på att få ut så mycket som möjligt av resan, men ibland räcker det bara med att få miljöbyte :)

Vi har fiskat, bastat, åkt till Byske och badat... sen har vi mest bara umgåtts i allmänhet.
Massa öl har det blivit portionerat under dagarna. Mest för mig då, då jag är en riktig öl älskare :)
Jag älskar öl och dricker det gärna under sommarens sköna soliga dagar. Visst ska man inte överdriva, speciellt inte då man har barn. Men jag tycker absolut att man kan få unna sig en lite då och då. :)
Eller har någon annan en annan tanke?

Efter denna resa, började David prata om att vi kanske skulle kunna hyra en stuga på pitehavsbad då Taavo kommer upp... absolut känner jag!
Så vi ska kolla upp priser och så nu, så man kan boka i tid. :)

Nu ska jag göra annat än att blogga :)

Inga kommentarer: