fredag 3 september 2010

Finally Friday

Helgen är nu snart kommen! Ska på samhällskunskapen på en stund, och efter det tar jag helg. Nu är det mycket som ska göras i skolan. Vi ska prata val och allt det som hör till, vi ska läsa en roman, och vi ska läsa på i naturkunskapen. Pang pang pang. Dessutom har jag engelska att göra, samt slutprov i socialtbehandlingsarbete. Det ska bli skönt att få det gjort. Ska rappa på med engelskan också, så fort jag får boken. Då har jag två kurser mindre att tänka på.

Ikväll ville Sandra och Karro att jag var med på deras fest. Skulle absolut vara jätte kul med tanke på att jag inte träffat Karro sedan 2006 eller om det var 2007. Så absolut! Skulle vara enormt trevligt! Men jag vet inte om det blir av. Har heller inte pratat med David om det ännu. Vi får se hur det blir... men det lutar åt att jag blir hemma.

Nu ska jag ta och börja göra mig klar för skolan.
Vi ses!

Inga kommentarer: