tisdag 28 september 2010

Shopping galen!




Inte nog med att jag fastnat i Tradera träsket, ännu en gång, så måste vi köpa nya vinterkläder till barnen. Jag är nådigt sugen på att testa Nanook till dem i år, men de kostar också en hel del. Jonathan vill dessutom ha täckbyxor och jacka, medans Yuna klarar sig med att ha overall ännu en vinter. Bara overallen kostar mellan 1300 - 1800 kr :S Då skulle jag nog hellre pröva Gneis som åtminstone "bara" kostar 1033 kr för en overall. Men jag vet inte. Kanske det blir Didriksons igen.




Nu är jag inne på dag 9 av nyttigheter. Det går bra, om än det blev fel igår med min mat. Kom i "otakt" och jag missade två mål :S Det blev ägg då istället på kvällen.


Men i övrigt går det bra.




Kanske blir det en sväng till finland på torsdag, annars ska vi kolla kläder på nätet eller skjuta upp den delen till nästa månad... vi får se.




Ha en bra dag!

Inga kommentarer: