onsdag 29 september 2010

I´m on the run!

Det är dag 10 nu, om man kan bortse från att jag åt på kina i lördags. Jag går dagliga promenader och kör träning därefter. Jag funderar dock nu bara på om jag kanske skulle ta och skippa morgon ciggen och istället bara dra på mig kläderna och gå ut.
Jag sprang idag en bit... det var enormt skönt!
Men med tanke på cigaretten som jag rökte bara några minuter innan, gjorde att jag flåsade som en-jag-vet-inte-vad. Men bara att få släppa loss och springa var oerhört nyttigt för mig.
Jag är inte framme än vid mitt mål, men vi ser den 10/10 vad som har hänt :D
Jag ska absolut inte sluta röra på mig bara för att jag, i så fall, har nått mitt mål. Ska man hålla sig i form, måste man fortsätta med daglig rörelse :D

Imorgon blir det finland för mig och David. Det kan vara bra att vi bara kan få åka bort, bara vi två. Även om jag hoppas på att hitta mycket intressanta saker, så betyder egentiden mycket.
Ska ta och bränna ut några nya cd-skivor till bilen också. Är lite less på de låtarna som vi har där nu.
Stor handla också imorgon. Bunkra upp med mat så vi klarar oss. Kanske man kan bjuda någon på middag i helgen, i brist på annat :)

Nu ska jag ta och kolla in Snow, "Lightning", Vanille mfl, i Final Fantasy!

Inga kommentarer: