torsdag 16 september 2010

Nu snålar jag inte

Tidigare har jag haft problem med min spotify. Jag har haft TIMMAR, vilket har begränsat mig och min kärlek till musiken. Igår hjälpte Larry mig att få en invite av honom. Nu ser jag inte längre timmar och minuter som hela tiden minskas. Nu kan jag lyssna på musik hur mycket jag vill. Jag är så himla glad!!
Dessutom hittade jag den låt som jag länge letat efter, men som jag aldrig vetat vad den hette. Men nu vet jag att det är K´NAAN som sjunger och låten heter Wavin´flag. Mest lycklig!!

Idag är schemat som så...
Ska till skolan för att jobba med grupparbetet kl 12
Sitta med engelska b resten av kvällen och även försöka flika in Idol.
Kanske ser rätt tomt ut... men jag tror att engelskan kommer ta sin tid. :S
Ska försöka göra all uppgifter klara för att sedan skicka iväg. Då har jag lite mer ledig tid till annat.
Ska även försöka jobba med mitt schema som jag kommer att börja följa från och med måndag.
Jag trodde att vi skulle ha pengar denna vecka, men så blev det ju inte, så jag får ta min start till veckan.

Väntar ivrigt på att få mina pengar för objektivet också... och nu är jag lite less på att hon inte svarar då jag kontaktar henne.
Jag ger henne till ikväll, sen går jag vidare med affären till någon annan.
Det är tur att jag inte tagit bort annonsen ännu, som hon ville att jag skulle göra. Men att göra det innan affären är slut, är bara dumt.

Nu blir det frivolt in i duschen och sedan lite kaffe

Inga kommentarer: