söndag 5 september 2010

Tattoo


Är grymt sugen på att göra en massa saker nu. Det är tatuering, shoppa, förändringar och en massa annat. Jag vill ha en tatuering som är "outstanding" och som ska vara på ett ställe där jag både kan visa och dölja den :)
Dessutom är jag sugen på att pierca om mig i naveln. Under vecka 37 med Yuna, tog jag ut den. Sedan låg bara staven i en låda, i flera månader. Sedan var det för sent att sätta tillbaka den :S
Men det är inget som jag bokar tid för, jag har gjort den själv, 2 gånger. Så jag kan nog göra den igen :)
Idag ska vi äta grillat till lunch och sedan min special gryta till middag :) Jag måste passa på nu när det är sista dagen för en massa käk. Nu menar jag ju såklart inte att jag ska sluta äta... men det har varit en tuff helg med en massa gott och onyttigt. Jag ska ta itu med det jag höll på med innan helgen :)
Ikväll åker Sandra till Las Vegas... Måste ta och träffa henne innan hon åker. Så det blir en tur till mamma sen då. :)
Nu ska jag hjälpa David med maten.

Inga kommentarer: