torsdag 2 september 2010

Waiting

Nu börjar jag bli en aning less på att vänta in csn pengarna! Jag har ännu inte fått dem pga att jag var tvungen att komplettera. Vi har alltså ännu inte kunnat betala alla våra räkningar, vilket suger! Varje dag som går vet man att de är obetalda. Jag hoppas på att få dem i slutet av veckan i alla fall.

Idag tog sig Jonathan till skolan helt själv. Skötte bussen och promenerade från hållplatsen. Han är så stor nu att man blir rädd. Han har börjat, sakta men säkert, att slå ut sina vingar. Det skrämmer mig att tiden går så fort, att han snart kommer vara för stora för mamma och pappa. :S

Men samtidigt så känns det skönt att veta att han kan fixa saker själv och att han kan ta sig till och från skolan. Nu fattas bara att han ska ha en egen telefon, så man kan nå honom och att han kan nå oss.

Samhällskunskapen startar idag klockan 14.30.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och en rök.

Inga kommentarer: