söndag 12 september 2010

Helgen är snart förbi

Har hunnit med lite i helgen i alla fall...
I fredags hade jag en tjejkväll med Karro. Jag ville helst ha det på fredagen då jag samma dag skulle göra två prov, så jag antingen kunde fira eller sörja. Ett slutprov i socialt behandlingsarbete och ett muntligt prov i samhällskunskapen. Jag vill bara meddela att det gick väldigt dåligt på slutprovet... jag är enormt besviken på mig själv, för jag visste ju vad svaren var. Jag gjorde ändå mitt bästa och försökte. Men jag hoppas nu bara att det räckte.
På det muntliga provet gick det bra, även om man ändå bara fick en fråga var, och man kunde flika in lite av det man kunde sedan. Jag svarade på min fråga och flikade in ett svar :)

Jag och Karro hade Linda G och Linnea W som chaufförer den kvällen. :) NICE! Det som jag också tycker är så skönt, är att jag inte kände press att ha mycket folk. Att Karro lika väl kunde sitta själv med mig. Det var enormt skönt. Annars kan man lätt känna att människor tycker det är trist. Men vi hade det riktigt "tjejigt" här hos mig :)
Hade en jätte trevlig kväll.
Dagen efter fick jag sota för det... Rörde mig från sängen på övervåningen, ned till soffan på undervåningen. Där tillbringade jag min dag. Haha.

Idag har vi varit ut och grillat i skogen lite. Hoppade hopprep och hade familjetrevligt!
Har nyss kryssat ned mitt tradera fönster då jag inspg att jag lagt en massa bud. Bajs! Man kan ju hoppas på att bli överbjuden på någon :S Dock såg jag för någon minut sedan att jag vunnit 2 saker... men det var ju billigt :) ett linne för 30 kr och en byxa för 1 kr :D Men som min kära mor säger; "Många bäckar små..." vilket hon har helt rätt i!

Nu ska jag ta mig en kaffe och en rök.

Inga kommentarer: