torsdag 29 april 2010

Grades

Jag har fått tillbaka uppgiften i arbetsmiljö, den sista. MVG på den också, vilket gör att jag fått MVG på alla fyra uppgifter i arbetsmiljö. =^^= I like!
Fick betyget i den stora psykologi uppgiften också, VG ned ett stort plus i kanten. Jag hade personligen tyckt att hon då kunde gett mig MVG, då det där stora pluset ändå inte syns i mina betyg. Men men. Jag är glad så länge jag håller mig på VG nivån, eller högre ^^

Det känns grymt bra i alla fall. Jag mår bra då jag får igen uppgifterna.
Nu när man tänker tillbaka på starten så förstår man inte riktigt varför man inte förstod hur saker och ting fungerade. Men det är väl så också att man lär känna lärarna på ett bättre sätt, och man vet vad de är ute efter och man kan då göra bättre ifrån sig. Vissa har man ju ingen som helst kontakt med, som inte svarar på frågor eller ger stöd och feedback. Det gillas inte!! Man vet ju då inte hur man ska arbeta med frågor och uppgifter.

Läste kommentaren som jag fick av både Karolin och Johanna på inrednings inlägget. Ja, antik vitt passar nog till våran soffa i så fall. Den är ju ganska mörk och spräcklig i färgen. Så lite antik vit eller så :)
Jag har kollat på tradera efter stickers, wallies etc. De har ju mycket, men inte riktigt såsom jag vill ^^ Jag är så kräsen och väntar alltid tills jag ser något som jag "JA, den är det". ^^ Men det är väl ganska bra att vara kräsen. Man kan inte bara ta första bästa.

Nu ska jag fortsätta min vårstädning...

2 kommentarer:

Johanna sa...

Antikvitt, kalkvitt eller äggskalsvitt är jättefina färger! Och det bästa är att det passar till allt!!! Lycka till med inredningen! :)

Karolin sa...

Bra jobbat Jenny!

Och angående inredning ska man vara kräsen, köper man tillfälliga lösningar slutar det alltid med att de blir kvar trots att man inte gillar dem. Så du tänker helt rätt!