söndag 18 april 2010

Studentmössan 2010!!

Nu har jag kastat iväg min beställning av studentmössan =^^= Det är då inte billigt att ta studenten kan jag lova. Bara min mössa gick på 726 kr...aj aj! Dessutom har man på det ett studielån att betala senare och kläder till studenten, alkohol och allt vad det nu är... Allt kostar, och mycket!

Jag har fått prata av mig ikväll med Linda G. Jag har varit så nervös inför att redovisa imorgon. Men jag har nu fått mycket pepp och feedback av henne, så jag känner nu också att jag kan klara det här... jag ska göra detta, och jag ska definitivt ställa upp för gruppen. Med allt detta kan jag dessutom höja mitt betyg, vilket jag är enormt FÖR! Varför jag inte fått mer än VG, som de brukar säga, är för att jag inte har redovisat muntligt. Jag förstår mycket väl att de vill att man ska göra det för betyget, samtidigt som man deltar och för en dialog under lektionerna. Har mycket stor förståelse till detta. Men imorgon, då j**lar!

Dagen har gett mig mycket. Davids moster har kommit från gällivare och hälsat på... alltid lika trevligt! Gillar henne väldigt mycket! Vi har ätit gott och haft heta samtal. Inte så heta! ^^

Nu ska jag mysa ner med lovely som nu ser på fotbollen, vilket jag kommer ändra på. Ingen sport när jag är med... tack! ^^

2 kommentarer:

Johanna sa...

Ja, det är ju jätteroligt! :) Jag hade ingen aning om vad jag skulle skriva, så det blev Boden med guld.. haha! Men vad skrev du fram då? Johanna Op vux, tog jag i brist på fantasi.. ;) Sen valde jag op's färger på konkaven (eller vad det nu heter) och som smal strimma mellan det svarta och vita. Tror den blir bra... Vad roligt med studentmössa! Speciellt eftersom jag inte har nån sen innan. =)

Johanna sa...

Åh! :) Det ska bli spännande att se den sen! =)
Ja, visst har vi vart duktiga!!! Vi tar ju faktiskt en liten student ;)Så det tycker jag helt klart att vi är värda!