lördag 24 april 2010

Hög kvalité på dagen

Snart ska jag på stan med Sara Isaksson.. finally! Jag har sett framemot lite kvalitets tid med den kickan ^^ Vi ska ta en fika och kanske se runt lite på staden. Det lilla som finns av den. Efter det så blir det att åka hem och fixa sig till pokern. Men vem behöver ordna ett pokerface egentligen? Jag sköter det så bra ändå ^^

Dagen känns, nu i alla fall, mycket bra och lovande. Vad kan gå snett? Kan ju i och för sig förlora mina pengar... men jag planerar inte på att satsa mer än 100 kr. Varför skulle jag?

Jag ser framemot min Ladies night nu... även om jag inte ännu vet om det blir den 7e eller 8e maj. Jag måste ta och bestämma det snarast. Jag har fått med Oksana nu också. Men jag måste veta listan nu så jag kan planera kvällen utifrån de som kommer. Kan bli knepigt om det finns någon som inte vill gå ut bara. Jag kan hålla mig inne, men jag vet att mina systrar gärna går ut, i alla fall Malin som inte har varit ut på läääänge. Men vi får ta det som det är. Jag hade i alla fall planerat att vi skulle ha aktiviteter som kropp - twister och singstar. Om quinnorna vill det ^^

Nu ska jag spackla mig innan jag träffar Sara.

Inga kommentarer: