fredag 23 april 2010

Ovanligt...

Känns så ovanligt att sitta med min lilla laptop i soffan och skriva. Jag är så van vid att sitta vid databordet och skriva på vår stationära dator. Men nu har jag min lilla egna dator.. som jag döpt oxå till JiBs. ^^ skämt och sido.

Yuna är så dålig, mammas lill hjärta.
Svärmor har nu åkt med henne på vårdcentralen för att se om det är öroninflammation, vilket jag är 100% säker på att det är. Men hon behöver få det konstaterat så att hon kan få medicin.

Imorgon är det poker som gäller för hela slanten. Äntligen!! Det var inte en dag för tidigt att ordna upp det. Nu ska jag visa dem vad Bergenstråle´s går för. Men det vet de nog redan, och därmed är jag då alltid välkommen. Men snart lessnar de väl på att jag går där ifrån med deras sedlar ^^ Haha.
Jag har inte bra självförtroende vad gäller poker, men jag vet att jag kan, mer än de vet också för den delen. Jag har, mer än tre gånger, gått hem med pengar som jag vunnit. Är det inte 3e plats så är det 2a. Jag bryr mig egentligen inte om jag vinner, men det är roligt att få vara med då jag gillar det så mycket som jag gör. Att få vinna lite cash är bara plus i kanten ^^

Nu ska jag ta och återgå och se när snuttan kommer hem igen.

1 kommentar:

Johanna sa...

Tack! Jag känner att frisyren blev bra! ;) Du är ju också duktig ju, såg på fb att du fick bra betyg! :) Grattis!