söndag 18 april 2010

Sunday

Så var söndagen kommen och jag undrar var den lediga tiden tog vägen? Känns som om helgerna bara blåser förbi en.

Jag har ändå fått en del gjort. 2 inlämningar är skickade och redovisningen om polisen är färdig och redo att redovisas, om än jag är suuuuper nervös. Men jag ska göra detta nu och jag ska göra mitt allra bästa. Jag får stå och röra på tårna så jag inte svimmar där framme. Jag har ju i alla fall tur som har så bra kamrater i gruppen som kan stötta mig. ^^
Jag hade tänkt börja med Fallbeskrivningen i arbetsmiljö också, men har ännu inte kommit igång. Ytterst viktig är psykologins sista stora uppgift, någon som jag inte ser framemot att göra. Den kommer bli lång och jag vet inte inte heller hur hon vill ha den. Som vanligt...

Idag får vi besök av Davids moster och hennes karl, samt att Davids mamma och mormor kommer. Så det blir grillat idag, om än vädret har varit väldigt tråkigt.

Nu ska jag gå och göra någon nytta ^^

Inga kommentarer: