torsdag 15 april 2010

Sleeping beauty

kanske inte riktigt... meeeen! Jag sov som en stock imorse och väcktes av en röst jag kände igen. "Jenny!"... men va i... tänkte jag. Linda G... "Har jag försovit mig?" ropade jag då tillbaka... "Aaa" svarade hon lugnt. Shit pommes tänkte jag och flög upp ur sängen. Skit skit skit! Och jag som inte gillar att stressa!!
På 5 min va jag klar, rekord tid! Men jag vill inte att Linda och Marika skulle få vänta. Hade det varit David eller någon annan nära släkting, då hade jag struntat i att gå till skolan. Äcklig kände jag mig då jag inte ens hann duscha. Hade på mig brillorna hela dagen på skolan, för jag kände hur jag såg ut. Usch! Ingen bra morgon var detta. Jag tänker aldrig mer försova mig.
Agneta, en annan från klassen, hon trodde att jag hade slagit mig i ansiktet då jag hade brillorna på mig... hehe. Klart man kan undra och fråga ^^
Dagen är inte pissig för det i alla fall. Det var sista lektionen på psykologin, och det känns skönt!


Nu ska jag försöka få iväg de 3 som jag har kvar och sen bara slå igen pärmen och kasta upp den i hyllan ^^
Måste ta och söka noggrannt efter en palliativ vård bok nu, jag skulle behöva kasta in de fem uppgifterna och sedan fokusera på ett slutprov. Nu känns det som om man har mycket. 3 psykologi uppgifter, snarast, slutprov rehab/hab, redovisning på måndag, 5 uppgifter till palliativ vård... jag måste fixa detta NU!

Btw... dessa är snart i Jonathans ägo ^^

Inga kommentarer: