onsdag 30 september 2009

Blu bli bla blö

Idag har vi haft omvårdnasdokumentation på skolan.
Då jag såg ordet tänkte jag; Men va? Vad är nu detta?! Det ser för komplicerat ut för min lilla hjärna... Men nej, så fort jag Linnea och Emma började så gick det bara fin fint. Dock stod Linnea för det mesta av fantasin och alla konstiga ord ^^
Även om jag känner mig på väg till att bli sjuk, så gillar jag att komma till skolan, de flesta är så positiva och man känner sig inte så jätte dålig då man befinner sig med dem.
Man orkar helt enkelt att gå till skolan.
Hade det varit 7, 8, eller 9 an så hade jag stannat hemma. GARANTERAT.
Tur att jag gick också såatt jag fick ta del i hur man fyller i en sådan. ^^
Men nu vill jag bara lägga mig ner och sova...

Svärmor kommer på ett tag och då kanske jag kan finna mig tid till att lägga mig. *hoppas hoppas*

Jag ska snart, inom en kort framtid börja med några bestämmelser i denna blogg.
Eller vad himla säger man...
Test kanske.
Vad det hela handlar om får ni se ^^

Nu ska jag lägga mig ner en stund och känna frid.

Inga kommentarer: