måndag 21 september 2009

Different places

Sitter hemma på min håltimme och lyssnar på Gentleman - Different places, så himla skön låt och jag är glad att Malin har så bra smak att man får ta del av den och få veta vad det finns :)

Jag känner mig så himla glad idag och allt känns så himla bra.
Har fått jätte mycket kommentarer också om mitt nyklippta och färgade hår, himla kul är det att höra att man är fin i håret nu.
Malin har stor förtjänst av det :)
Tack ännu en gång.
Det var himla på tiden att jag klippte mig, böörjade ju se ut som Hej kom och hjälp mig. ;P

Känns som om det är tusen roliga saker som ska hända under så kort tid och jag är helt till mig över hur roligt allt ska bli. *wiii*
Jag väntar dock bara in på att en depression ska komma, så är det för mig och med min struma.
Trötthet, depression, mat... Det är vad det handlar om för min del.
Jag hoppas bara att det inte utvecklas till något annat...

Nu ska jag hinka i mig lite mer kaffe och sedan gå till affären fö att köpa yoghurt till matningen på skolan, det här ska bli intressant mina kära vänner och läsare.
Kanske blir det en bild med mobilen som får läggas upp, om inte annat på våran alldeles egna sida på FB.

Bye for now

Inga kommentarer: